Gemeente Haaksbergen

Brp specialist

Gemeente Haaksbergen

De opdracht­omschrijving

Heb jij kennis en ervaring binnen de BRP? Vind je het leuk om als kennisbank te fungeren?


Maak het in Haaksbergen als … 
BRP-specialist
16-24 uur per week


Dit ga je doen
Als BRP-specialist verwerk je complexe mutaties en correcties in de BRP. Daarnaast beoordeel je (buitenlandse) brondocumenten. Voor collega’s ben jij degene met de kennis en ervaring binnen de BRP en wordt je als vraagbaak en kennisbank ingezet wanneer onze nieuwe BRP-specialist (in opleiding) het antwoord niet weet. Je werkt samen met een team binnen de backoffice om ervoor te zorgen dat de gegevensverwerking binnen de BRP nauwkeurig en zorgvuldig gebeurt. In deze veelzijdige functie voer je ook nog de volgende taken uit:

  • Afhandelen complexe zaken m.b.t. de burgerlijke stand en IPR;
  • Gegevensmanagement (Basisregistraties);
  • Zelfevaluatie BRP en PNIK;
  • Informatiebeveiliging BRP;
  • Advisering management, college en gemeenteraad;
  • Kwaliteit bevorderende werkzaamheden BRP;
  • Coachen en begeleiden van de nieuwe BRP specialist.


Over jou
Naast jouw kennis en ervaring is het van belang dat jij accuraat en flexibel bent en een dienstverlenende instelling hebt. Je bent geïnteresseerd in en op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving met betrekking tot de AWB en weet dit toe te passen in de complexe correcties en mutaties binnen de BRP. Daarnaast beschik je over:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Afgeronde vakopleiding BABZ en BRP-specialist met naturalisatie kennis;
  • Minimaal drie jaar kennis en ervaring op het gebied van Burgerzaken en BRP-applicaties;
  • Aantoonbare ervaring met (buitenlandse) brondocumenten


Wij zijn Haaksbergen!
Haaksbergen Ster(k) in Twente. In Haaksbergen werken we samen. Voor elkaar en met elkaar. We maken ons sterk voor een fijn en veilig Haaksbergen. Hierin hebben we elkaar nodig, want wij geloven in de kracht van samen. Als gemeente liggen er mooie uitdagingen op ons te wachten. We willen de organisatie versterken, de financiën op orde krijgen en de relatie met de gemeenschap verbeteren. Hiervoor zoeken we de verbinding met de samenleving. Met elkaar maken we er werk van. Help jij ons nóg sterker te worden?

De Eisen

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of een toelichting in het cv
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.

De Wensen

  • Minimaal drie jaar kennis en ervaring op het gebied van Burgerzaken en BRP-applicaties
  • Aantoonbare ervaring met (buitenlandse) brondocumenten
  • Een afgeronde vakopleiding BABZ en BRP-specialist met naturalisatie kennis
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - accuraat - flexibele houding - een dienstverlenende instelling - goede kennisoverdrager - geïnteresseerd in en op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving met betrekking tot de AWB

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox