Gemeente Rotterdam
max €53 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
16 oktober 2023
16 april 2024
Jouw functie
Krijg jij energie van het begeleiden van een proces van A tot Z? Kun jij meerdere ballen tegelijk in de lucht houden en draag je bovendien klantgerichtheid hoog in het vaandel? Misschien is de rol van Besteller bij het Stadsbeheer dan wat voor jou!
In de rol van Besteller heb je de verantwoordelijkheid om de afdelingen binnen het cluster te ondersteunen op het gebied van hun bestellingen van producten en diensten. Dit zijn onder andere bestellingen voor materialen, zoals kleding voor de medewerkers van Stadsbeheer. Jij draagt zorg voor de vlotte verwerking van bestellingen, de afwikkeling van factuurblokkades en informeert de betrokken partijen over de status van de bestellingen. Je hebt zelfstandig contact met klanten en leveranciers. Het bestelproces beheers je van begin tot eind. Je kunt zelf prioriteit in taken bepalen, je signaleert knelpunten tijdig en denkt continu na over verbeteringen van het proces.
Als veelzijdig medewerker houd je je bezig met o.a. complexe en uiteenlopende vraagstukken. Je vindt het dan ook een uitdaging om de vraag achter de vraag te achterhalen en niet te rusten tot je alle informatie hebt. Met jouw overtuigingskracht en communicatieve vaardigheden zorg je ervoor dat dit je gemakkelijk afgaat.
Je weet te verrassen met nieuwe procesvoorstellen en ideeën en bent in staat om op een juiste manier feedback te geven en te ontvangen.
Je komt te werken bij Stadsbeheer. De klanten met wie je contact hebt zijn de afdelingen, en directe collega’s. Je krijgt veel kansen om deze klanten te ondersteunen, voor te lichten en te begeleiden. Bovendien is er voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je hoeft je in deze rol in elk geval nooit te vervelen!
Rotterdam is een moderne en eigentijdse werkgever, die goede arbeidsvoorwaarden koppelt aan vernieuwende manieren van werken. Wij bieden een moderne werkomgeving die aansluit op de veranderende rol van de overheid en ontwikkelingen in de stad. Daarbij bieden wij een prettige en professionele werkomgeving met veel ruimte voor persoonlijk initiatief en verantwoordelijkheid.
Verder bieden wij:
Een prettige, informele en dynamische werkomgeving en een hele afwisselende functie;
Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
Jouw profiel
Als besteller is het belangrijk dat je in staat bent verschillende ballen in de lucht te houden waarbij je overzicht weet te bewaren. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht. Je hebt een pro-actieve en professionele werkhouding, staat stevig in je schoenen en durft stappen te zetten. Klantgerichtheid staat bij ons zeer hoog in het vaandel, je dient daarom zowel intern als extern klant- en servicegericht te kunnen werken. Je neemt graag het voortouw en je weet mee te denken over specifieke wensen vanuit de organisatie. Je gaat actief aan de slag met hulpvragen en waar nodig betrek je je teamleider hierbij.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox