Gemeente Venray
max €80 per uur
Limburg
36 uur per week
25 oktober 2021
01 februari 2022
Over Venray
Venray is een gezellige stad en middelgrote gemeente in Noord-Limburg en ligt op een steenworp afstand van Venlo, Roermond, Nijmegen en Eindhoven. Sinds 1 januari 2010 vormt Venray een plattelandsgemeente met een stedelijke kern en daaromheen dertien dorpskernen. In de stedelijke kern wonen ongeveer 30.000 mensen. De overige 13.500 inwoners wonen in de dertien dorpen (variërend van 200 tot ruim 2000 inwoners per dorp). Venray is na Venlo de tweede stedelijke kern van Noord-Limburg en de plaats speelt een vooraanstaande rol in de regio.
De Organisatie
De gemeente Venray heeft een koers uitgezet waarin flexibiliteit, samenwerking en de vraag van de klant de kernwoorden zijn. Venray heeft nadrukkelijk een eigen ambitie en koers, maar die alleen in samenwerking met vele (externe) partners gerealiseerd kan worden. De gemeente stimuleert de kracht van de samenleving, faciliteert initiatieven en werkt aan zaken waar ze zelf voor aan de lat staan. Deze ambitie heeft ook gevolgen voor de bedrijfsvoering en de manier waarop medewerkers hun werk doen: zelfstandig, met een duidelijk beeld van de klantvraag, gericht op samenwerking én op het behalen van concrete resultaten. De organisatie bestaat uit drie afdelingen en één stafafdeling. Elke afdeling is onderverdeeld in teams. Totaal werken er ruim 350 medewerkers bij de gemeente Venray.
Het team vastgoed
Je gaat aan de slag bij de afdeling Stad, Dorpen en Wijken, team Vastgoed. Het team Vastgoed beheert met 7 medewerkers proactief, planmatig en doelgericht de gemeentelijke eigendommen. Wij zorgen voor veilig, schoon en duurzaam vastgoed, om mede daardoor de sociale cohesie in onze leefomgeving te vergroten. In het beheer van ons vastgoed hebben we sinds kort een splitsing gemaakt in operationeel, tactisch en strategisch beheer. Het operationele beheer is vooral gericht op de technische zaken, de dagelijkse meldingen, storingen, e.d.. Bij het tactisch beheer ligt de focus meer op het relatiebeheer, aanbestedingen, de meerjarige onderhoudsplannen. Bij het strategisch beheer ligt de nadruk op de kwaliteit van ons vastgoed, de financiën, duurzaamheidsvraagstukken, etc. Er liggen grote uitdagingen op de verduurzaming van ons vastgoed en daaraan gerelateerd de meerjarenonderhoudsprogramma’s, het circulair omspringen met grondstoffen, databeheer en applicatieontwikkeling, etc.
Opdracht omschrijving:
Je zorgt voor het integraal beheer van het gemeentelijk maatschappelijk vastgoed.
Je levert input en werkt samen met de kwaliteitsmedewerker op vraagstukken op gebied van beheer, onderhoud en facilitaire zaken
Je levert een bijdrage aan de verduurzaming van het gemeentelijk maatschappelijk vastgoed.
Je zorgt voor inkoop- aanbestedingstrajecten op het gebied van beheer en onderhoud van het maatschappelijk vastgoed en beoordeelt bestekken, offertes en prijsaanbiedingen en onderhandelt hierover met o.a. aannemers en adviesbureaus.
Je levert een bijdrage in het opstellen van (duurzame) Meerjaren Onderhoudsprogramma’s (MJOP’s).
Je begeleidt de gemeentelijke aangelegenheden bij de sloop van gemeentelijke gebouwen.
Je draagt zorg voor het relatiebeheer met de beheerstichtingen.
Je stuurt voor diverse gemeentelijke accommodaties de beheerders en of huismeesters aan voor het beheer en onderhoud.
Je fungeert als verbindende schakel tussen het operationele en strategische beheer.
Je hebt zitting en bent betrokken bij de diverse Verenigingen van Eigenaren waarin de gemeente is betrokken als gebouweigenaar.
Kandidaat omschrijving:
Je beschikt over een HBO opleiding op het gebied van vastgoedbeheer, facilitymanagement, of vergelijkbaar. Kennis van installatie- & bouwtechniek is een pré.
Kennis van het beheerprogramma Axxerion is een pré.
Je hebt kennis dan wel affiniteit met vastgoed en/of vastgoeddata.
Je beschikt daarnaast over enkele jaren relevante werkervaring.
Mocht een calamiteit zich voordoen, ben je (ook) buiten werktijd bereid in te springen.
Je staat sterk in je schoenen en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken, beslissingen te nemen en creatieve oplossingen te bedenken.
De interviews worden afgenomen op 21 of 22 oktober. Wij vragen de inschrijvers hier nadrukkelijk rekening mee te houden.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox