Gemeente Schagen
max €111 per uur
Noord-Holland
12 uur per week
01 juli 2025
31 december 2025
Opdrachtomschrijving
Voor het taakveld Vastgoed & Grondzaken zijn we op zoek naar een asset manager vastgoed. Het is de taak van de asset manager om de assets uit de desbetreffende deelportefeuille efficiënt te beheren. Het betreft de deelportefeuille veiligheid en eigen huisvesting.
De werkzaamheden zijn:
- je bent ‘eigenaar’ van de gebouwen in jouw deelportefeuille en verantwoordelijk voor de contracten, (aansturing van) technisch en juridisch beheer en bijbehorende begroting
- begeleiding vastgoedbeheertrajecten, onderhandelingen en het opstellen van o.a. (complexe) huur-, verkoop-, rechten van opstal- en erfpachtovereenkomsten
- zorgdragen dat de vastgelegde rechten en plichten uit de contracten worden nageleefd en adequaat actie ondernemen bij tekortkomingen
- advisering van de verschillende stakeholders binnen de gemeente, zoals het bestuur en de beleidsafdelingen
- uitwerking van integrale adviezen voor de directie, de portefeuillemanager, het college van B&W en de gemeenteraad
- signaleren, volgen en toepassen van ontwikkelingen in de markt, het vakgebied en de bestuurlijke omgeving
- gevraag en ongevraagd input leveren voor diverse beleidskaders o.a. het vastgoed- en accommodatiebeleid.
- maken afstemmingafspraken met betreffende beleidsafdelingen.
Resultaatafspraken functie
• Eind 2025: Vastleggen afstemmingsafspraken met betreffende beleidsafdelingen. • Eind 2025: Efficiënt beheerde deelportefeuille veiligheid en eigen huisvesting.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox