gemeente Noardeast-Fryslan
geen max tarief
Friesland
32 uur per week
01 november 2022
30 april 2023
Opdracht omschrijving
Vacaturenummer: Noardeast-Fryslân 2022-71
Voor de gemeente Noardeast-Fryslan zijn wij op zoek naar:
Werknaam functie |
Arbo-coördinator |
Code functie |
Adviseur IV |
Afdeling |
Bedriuwsfiering |
Team |
P&O |
Dienstverband |
32 uur / 0,89 fte Tijdelijke vervanging vanwege ziekte van 1-11-22 tot 30-4-23 met optie tot verlenging |
Noardeast-Fryslân, een gemeente met karakter
Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan wij voor. Het liefst doen wij de dingen samen en persoonlijk. We zijn niet van de woorden, maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Wij leggen als overheidsorganisatie de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.
Afdeling en team
De afdeling Bedriuwsfiering zorgt voor de interne ondersteuning van de gemeentes Noardeast-Fryslân en Dantumadiel. De afdeling is een professionele en betrouwbare dienstverlener en ondersteunt proactief de directie, gemeenteraden, colleges van B&W en de interne organisatie bij het uitoefenen van hun taken. Binnen Bedriuwsfiering worden de volgende teams onderscheiden: Personiel en Organisaasje, Finansjeel Belied, Administraasje & Belestingen, Ynformaasjefoarsjenning, Gegevens en Applikaasjes, Sekretariaat Bestjoer en Management, Juridyske Saken, Kommunikaasje, Fasilitêr en Feiligens.
De Arbo-coördinator is werkzaam binnen team P&O. Samen met de P&O-adviseurs, personeels- en salarisadministratie vormen zij het team. Naast de Arbo-coördinator is ook de preventiemedewerker actief op het gebied van Arbo.
Wat ga je doen als Arbo-coördinator?
Je bent als beleidsadviseur actief. Je taken zijn met name gericht op:
Verantwoordelijkheden
Jouw profiel
Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding gericht op arbeid en organisatie, gezondheidsmanagement of een bedrijfskundige richting met een relevante specialisatie. Je hebt ervaring als beleidsadviseur op Arboterrein. Je kunt goed analyseren en bent in staat om relevante criteria tegen elkaar af te wegen en te beoordelen. Je hebt kennis van wet- en regelgeving met betrekking tot Arbowetgeving, vitaliteit en gezondheid. Daarnaast ben je pro-actief en werk je oplossingsgericht. Je voelt je verantwoordelijk en kunt goed samenwerken. Je bent een inspirator met een klant- en kwaliteitsgerichte instelling.
Ons aanbod
De schaal die bij de functie hoort is, afhankelijk van opleiding en ervaring, aanloopschaal 9 of functieschaal 10 met een maximum van € 4.671,- bruto per maand (bij 1.0 fte).
Reactietermijn
Graag ontvangen wij uiterlijk zondag 9 oktober 2022 reactie.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Harm Jan Scholtens, per e-mail: h.scholtens@noardeast-fryslan.nl. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 20 oktober 2022.
Voor het vervullen van deze functie is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag vereist.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox