Gemeente Apeldoorn

Allround vergunningverlener apv/bw (o.a. evenementen)

Gemeente Apeldoorn

  • max €80 per uur

  • Gelderland

  • 36 uur per week

  • Omgevingsdiensten
  • 01 september 2024

  • 31 augustus 2025

De opdracht­omschrijving

De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een vergunningverlener APV en Bijzondere wetten die ons team tijdelijk komt versterken. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Omgevingsrecht en Vergunningen, team APV en Bijzondere wetten en ambulante handel. Dit team bestaat uit 11 gedreven collega's. Het accent ligt op de rol van het verlenen van vergunningen voor evenementen.


Verantwoordelijkheden

Als vergunningverlener heb je een aantal verantwoordelijkheden die in onderstaande rollen en kerntaken beschreven zijn: 

- Je toetst als verantwoordelijke de rechtmatigheid en volledigheid van aanvragen en maken over nadere voorwaarden en om eventuele knelpunten op te lossen. 

- Je ziet bij vergunningaanvragen toe op kwaliteit, kwantiteit en tijdigheid.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor minimaal 30 en maximaal 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met drie (3) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau. Dit dient te blijken uit het ingediende cv.
  • 1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het verlenen van vergunningen voor evenementen. Dit dient te blijken uit het ingediende cv.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor minimaal 30 en maximaal 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met drie (3) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • De kandidaat dient binnen 13 weken na aanvang werkzaamheden een VOG-P te overleggen, uitgaand van Algemeen Screeningsprofiel Informatie Functieaspecten 11, 12 en 13. De VOG mag niet ouder zijn dan zes maanden.

De Wensen

  • 1. De kandidaat heeft relevante werkervaring, goede kennis van het vakgebied APV en bijzondere wetten, handelt de dossiers zelfstandig af en is in staat om collega’s binnen de gemeente te helpen. Beoordeling: Dit onderdeel wordt beoordeeld op basis van het ingediende cv en de toelichting op dit gunningscriterium waarin de kandidaat ingaat op de hiervoor genoemde punten. - Onvoldoende - 1 punt; - Matig - 2 punten; - Voldoende - 3 punten; - Ruim voldoende - 4 punten; - Goed - 5 punten.
  • 2. De kandidaat heeft werkervaring met het verlenen van vergunningen voor evenementen bij een middelgrote en/of grote gemeente. Beoordeling: Tussen 0 en 1 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 0 punten Tussen 1 en 2 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 1 punt Tussen 2 en 4 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 3 punten Meer dan 4 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 5 punten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox