Gemeente Arnhem
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
24 februari 2025
24 augustus 2025
Word jij onze nieuwe Allround Specialist Burgerzaken?
Binnen het dynamische cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem speelt de afdeling Burgerzaken een cruciale rol in het ondersteunen van onze burgers en instanties. Met 70 bevlogen medewerkers zorgen we voor alles op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen.
De afdeling is opgedeeld in vier teams:
Ter versterking van de teams Specialisten en Burgerlijke Stand zijn we op zoek naar 2 allround specialisten burgerzaken die het verschil maken.
Wat ga je doen?
Als Allround Specialist Burgerzaken ben je het aanspreekpunt voor diverse aangiften en aanvragen. Denk hierbij aan eerste inschrijving, het beheren van de burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU, het verzorgen van opties en naturalisaties, en het verwerken van wijzigingen en correcties van persoonsgegevens. Je werkt zowel in de front- als backoffice, zowel op het Arnhemse stadhuis als in Zevenaar.
Daarnaast krijg je de kans om collega's met minder ervaring te coachen en te begeleiden, en je kennis te delen met je team.
Jouw verantwoordelijkheden:
De kandidaat is inzetbaar vanaf 24 februari 2025 tot 24 augustus 2025 voor 32-36 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 12 februari tussen 13.00 - 17.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox