Gemeente Brummen

Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Brummen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Paspoorten en identiteitskaarten waren in 2014 voor het eerst 10 jaar geldig. De eerste paspoorten en identiteitskaarten met deze nieuwe geldigheid verlopen in 2024 en we verwachten in de komende 2 jaar een grote stijging van het aantal aanvragen. Om ervoor te zorgen dat het team de inwoners goed kan bedienen zijn we voor een periode van 2 jaar op zoek naar versterking.

Naast het bemensen van de balies voor het behandelen van burgerzaken producten zoals de paspoorten (maar ook Nederlandse Identiteitskaarten, rijbewijzen, uitstreksels en verhuisaangiften).

Deze opdracht wordt ook uitgezet bij onze voorkeursleverancier waarmee wij een raamovereenkomst hebben, dus het kan zijn dat deze positie op die manier ingevuld dient te worden. Daarnaast is de opdracht ook als tijdelijke vacature geplaatst.

 

 


Verantwoordelijkheden

  • het behandelen van naturalisatie- en optie verzoeken;
  • de eerstelijns beoordeling brondocumenten;
  • de aangifte eerste inschrijving BRP;
  • het afhandelen van berichtenverkeer;
  • werkzaamheden Burgerlijke stand (o.a. opmaken akten van erkenning, geboorte, huwelijken, overlijden en echtscheiding) en de administratieve voorbereiding van huwelijksvoltrekkingen;


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 18 maart 2024 tot en met 28 februari 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd voor de duur van een jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 18 maart 2024 tot en met 28 februari 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd voor de duur van een jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Relevante werkervaring op het gebied van Burgerzaken bij gemeenten, aantoonbaar op CV
  • Relevante opleiding in de richting van Burgerzaken (eventueel in opleiding).

De Wensen

  • MBO, aangevuld met opleiding/training Burgerzaken (of hiermee gestart)
  • Flexibel inzetbaar en bereid om in een rooster te werken en avonddiensten te draaien.
  • Beheersing Nederlandse en Engelse taal
  • Beëdigd als Ambtenaar Burgerlijke Stand
  • Ervaring met Key2Burgerzaken

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox