Gemeente Drimmelen
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
12 februari 2024
31 mei 2024
Gevraagd: Tijdelijke ondersteuning allround medewerker burgerzaken.
Als tijdelijke allround medewerker burgerzaken ben je multifunctioneel inzetbaar bij de front- en midoffice. Een geboorte, overlijden, echtscheiding, verhuizing, intake 1e inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland zijn belangrijke en ingrijpende ontwikkelingen in een mensenleven. Jij zorgt er samen met het team Publiekszaken voor dat zaken correct en accuraat worden afgehandeld.
Dit doe je ook op het gebied van aanvraag en uitgifte van reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels BRP en burgerlijke stand en VOG’s.
Ook voer je diverse administratieve taken uit zoals de begraafplaatsenadministratie, diverse administratieve taken die betrekking hebben tot de burgerlijke stand, BRP en gegevensverstrekking, afwikkeling van nalatenschappen en alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden op de afdeling.
Samen werk je met het team Publiekszaken aan een excellente dienstverlening. Met elkaar slagen jullie erin om alle veranderingen samen te laten gaan met aandacht voor het proces en het continu verhogen van het niveau van onze dienstverlening aan onze inwoners.
Voor deze functie zoeken wij een collega met een pittige portie ambitie. Met jouw initiatiefrijke houding en empathisch vermogen kun je je goed verplaatsen in de klant. Dat neem je als uitgangspunt voor je handelen en inspireert je om gevraagd en ongevraagd verbetersuggesties te doen. Je wilt je blijven ontwikkelen. Je bent flexibel, secuur en een kei in samenwerken. En je weet feilloos te laveren tussen klantbelang en wetgeving. Handelen in de geest van de wet is voor jou geen uitdaging meer.
Juist die eigenschappen maken jou tot een goede allround medewerker burgerzaken, zeker in combinatie met:
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox