Werkorganisatie CGM

Afdelingsmanager bedrijfsvoering

Werkorganisatie CGM

De opdracht­omschrijving

 

Voor Werkorganisatie CGM (een ambtelijke werkorganisatie voor gemeenten Cuijk, Grave en Mill en Sint Hubert) zoeken wij een ervaren (interim-)manager bedrijfsvoering voor 24 tot 32 uur per week ingaande zo spoedig mogelijk tot de start van de nieuwe gemeente Land van Cuijk per 1-1-2022. Vanwege het herindelingsproces wordt geopteerd voor invulling op basis van interim-opdracht.

Met het oog op de herindeling per 1 januari 2022 is er een belangrijke taak / verantwoordelijkheid voor wat betreft het afronden van lopende bedrijfsvoering CGM en de voorbereiding naar de nieuwe gemeente Land van Cuijk. 

De afdeling bestaat uit de teams Financiën, ICT/DIV/Facilitaire zaken e.a. en HR/juridische zaken /inkoop/bestuurssecretariaat.

De afdelingsmanager Bedrijfsvoering stuurt voor de tijdelijkheid ook het team Financiën aan.

De taken voor de beoogde kandidaat voor deze interim-opdracht zullen grotendeels bestaan uit:

1.  Lid zijn van het MT en de doorvertaling van bestuurlijke opdrachten naar de afdeling en het team Financiën;

2.  Gesprekspartner bestuurders bestuurlijke speerpunten en actuele dossiers (portefeuillehouders-overleggen )

3.  Leidinggevende en klankbord voor de teamleiders;

4.  Leidinggevende voor het team Financiën

5.  Verantwoordelijk voor opstellen en interne en bestuurlijke afstemming de P&C-cycli;

6.  Zorgdragen voor een goede overgang naar de herindelingsgemeente Land van Cuijk i.o.;

7.  Waar relevant betrokkenheid bij liquidatieplan werkorganisatie CGM

Kandidaatomschrijving

-      Academisch werk- en denkniveau (bij voorkeur binnen het vakgebied bedrijfsvoering/ financiën) 

-      Ruime ervaring als manager binnen het vakgebied bedrijfsvoering / financiën 

-      Ervaring als manager in een gemeentelijke en/of gemeentelijke werkorganisatie 

-      Ervaring met fusieprocessen / herindelingen

Interviewplanning

Gesprek met de directeur en een vertegenwoordiging uit de afdeling. Zo spoedig mogelijk na sluiting van de uitvraag.

Toelichting op rooster

Opdracht te vervullen tussen 24 en 32 uur per week. In overleg te bepalen. 3 tot 4 dagen per week.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbaar academisch werk- en denkniveau bij voorkeur in de vakrichting bedrijfsvoering/ financiën
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Persoonlijke beschikbaarheid per 1 juli 2021 (of z.s.m. daarna) tot 1 januari 2022 voor minimaal 24 en maximaal 32 uur per week. Met persoonlijke beschikbaarheid wordt bedoeld dat de werkzaamheden worden verricht door één en dezelfde persoon.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><span style="text-decoration: none solid #2c2c2c;">De persoonlijke presentatie en de passendheid van de kandidaat/kandidaten bij organisatie en de afdeling</span>
  • Aantoonbare managementrol in een fusie of herindelingsproces.
  • Aantal jaren aantoonbare ervaring als manager in een gemeentelijke organisatie en/of een gemeentelijke werkorganisatie.
  • Aantal jaren aantoonbare ervaring als leidinggevende/manager binnen het vakgebied.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox