Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

Adviseur Vastgoed

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

De opdracht­omschrijving

Organisatie 
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen geeft met ruim 750 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer.

Opdracht
Bij de Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen zijn wij binnen de eenheid Fysieke leefomgeving, afdeling Beheer & Projecten - team Vastgoed op zoek naar een interim Adviseur Vastgoed. Het tijdelijk versterken van het team Grondzaken is zeer gewenst gezien het vertrek van de interim Adviseur.

De werkzaamheden van de interim Adviseur Vastgoed zijn zeer divers en zullen bestaan uit zowel strategische, tactische en als ook juridische werkzaamheden. Daarbij ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en het bestuur. Het gaat om 70-100 accommodaties zoals: musea, monumenten, sportaccommodaties, commercieel vastgoed, strategisch vastgoed, buurthuizen, etc. 

Wij zoeken een adviseur die aansluiting kan vinden met onze beheerteams en ook andere relaties goed kan bedienen. Het voornaamste doel van de opdracht is om de contracten en het beheer daarvan voor al het gemeentelijk vastgoed binnen Hoogeveen en De Wolden op orde te brengen en te houden.

Veel voorkomende verwachte taken en werkzaamheden zijn: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het op orde brengen van de contracten en het maken van goede afspraken met gebruikers en huurders deze te beheren. Jij draagt zorg voor het goede beheer daarvan;
  • Je stemt af, delegeert en coördineert de uitvoering van de verkoop van vastgoed en het nog tijdelijke (technische) beheer;
  • Ook heb je nauw contact met onze collega’s van andere eenheden;
  • Je brengt advies uit en vertaalt beleid naar contracten, inclusief een stuk zorg voor de naleving en uitvoering hiervan;
  • Namens beide gemeenten neem je deel in de besturen van VVE’s;
  • Je levert een belangrijke bijdrage ten aanzien van de totstandkoming van de producten in het kader van beleids- beheers- en controlcycli;
  • Jij draagt zorg voor het beheer van de onlineapplicaties (o.a. Vastgoedmaps) waarbij je verantwoordelijk bent voor de actuele ‘output’ hiervan;
  • Je brengt de huidige informatiestromen in kaart om vervolgens een advies uit te brengen hoe het beter/slimmer/anders kan.
  •  

Competenties

• Ondernemend;

• Proactief;

• Doortastend;

• Omgevingsbewustzijn;

• Communicatief sterk.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring als Adviseur Vastgoed of een functie die affiniteit heeft met Vastgoed.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Adviseur Grondzaken/vastgoed bij een gemeentelijke instelling;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren van contractbeheer op het gebied van Vastgoed;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met projecten en/of samenwerkingen op het gebied van vastgoed.
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bijv. grondzaken, makelaardij, MER/Bedrijfskunde of Rechten;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox