Het Kadaster
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
15 januari 2024
31 december 2024
Opdracht omschrijving
Het Kadaster
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. Om al die data goed te kunnen ontsluiten naar buiten als open data heeft het Kadaster PDOK, hét platform voor hoogwaardige GEO data. Op dit platform onsluiten we naast de data van het Kadaster ook veel datasets van andere (overheids)partijen in Nederland.
Omschrijving project waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:
Het Kadaster zoekt een adviseur geo-informatie voor Publieke Dienstverlening Op de Kaart (PDOK). PDOK is verantwoordelijk voor het adviseren over beheer en ontsluiten van Geo datasets met diverse koppelvlakken voor interne en externe klanten. Middels een intake wordt met de klant besproken wat de wensen zijn, waarna jij adviseert wat de beste oplossing is en zorgdraagt voor een soepel proces van intake, offerte tot realisatie. Jij bent vanuit het team het aanspreekpunt voor de bronhouder van data.
Je ben iemand die goed bekend is in wereld van geodata en het verstrekken van datasets met services (OGC en W3C standaarden), kennis en ervaring heeft binnen het werkveld Informatie Management en/of Informatie Techologie en die beschikt over uitstekende kennis op het gebied van datasets en datakoppelvlakken, of in staat is zich deze kennis snel eigen te maken.
Iemand die in staat is een vertaalslag van doelen naar resultaten te maken en weet hoe het gewenste resultaat op efficiënte wijze te realiseren. Je bent gericht op het leveren van optimale kwaliteit, neemt graag initiatieven, anticipeert op kansen en beschikt over een uitstekend lerend vermogen.
Daarbij werk je graag samen met anderen en lever je een bijdrage aan het gemeenschappelijk resultaat. Je kunt makkelijk de vertaalslag maken van de gebruikerswensen van opdrachtgevers naar IT-oplossingen of producten, dit duidelijk maken aan het ontwikkelteam waar je deel van uit maakt.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
Tot je taken zullen daarom behoren het scherp krijgen van de requirements voor de services en het uitwerken van deze requirements in features en user stories. Het actief afstemmen van de planning en de prioritering van de features met de opdrachtgever en dit duidelijk maken aan het IT-team.
availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 januari 2024, of zo snel mogelijk, tot en met 31 december 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan worden verlengd met maximaal 2 keer 6 maanden . De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox