Avri

Adviseur AO/IC

Avri

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdracht omschrijving

Je gaat het proces van de interne beheersing op het betrouwbaar, rechtmatig en doelmatig handelen van de organisatie verder ontwikkelen. Je werkt daarbij samen met de proceseigenaren binnen de organisatie, het management en de accountant. En verder ondersteun je het proces van de jaarlijkse controles door de externe accountant. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van het intern controleplan en het tijdig en kwalitatief goed uitvoeren van de controles. Op basis van de uitkomsten adviseer je de afdelingshoofden en teamleiders over procesaanpassing en procesverbetering. Je analyseert werkprocessen, stelt procesbeschrijvingen op of actualiseert deze. Verder zorg jij voor het kwalitatief verbeteren en monitoren van risicomanagement. Je komt met initiatieven om de kwaliteit van de bedrijfsvoering in alle opzichten te verbeteren. Je geeft adviezen over onderwerpen die de kwaliteit van de organisatie in het algemeen en risico’s in het bijzonder betreffen.


Verantwoordelijkheden

Je gaat samen met de collega’s in jouw team, de manager Bedrijfsvoering en collega’s van de overige teams werken aan de ambitie om een robuuste en wendbare bedrijfsvoering te realiseren. Je geeft die robuustheid verder vorm en ontwikkelt een gedegen AO/IC raamwerk. Daarbij zorg jij er voor dat de interne beheersing in de bedrijfsprocessen is verankerd en dat processen actueel, rechtmatig en doelmatig zijn ingericht.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Hbo-opleiding op het gebied van financiĆ«n of administratieve organisatie.
  • Ervaring met het verrichten van interne controle onderzoeken bij lokale overheidsorganisaties zoals gemeenten en gemeenschappelijke regelingen. Ervaring met het opstellen van procesbeschrijvingen binnen de afvalinzameling- en afvalverwerkingssector.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2022 tot en met 30 juni 2022 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • 3 jaar werkervaring binnen de afvalinzameling- en afvalverwerkingssector.
  • Ervaring met het opstellen van procesbeschrijvingen.
  • 3 jaar werkervaring als adviseur AO/IC bij een gemeente of een gemeenschappelijke regeling
  • Ervaring met het verrichten van interne controle onderzoeken.
  • Hbo-opleiding op het gebied van financiĆ«n of administratieve organisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox