Gemeente Rotterdam

Medewerker Klantenteam Contractbeheer

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Waar ben jij van?

Jij bent van bouwen aan een wereldstad. Je bent van klantcontacten, goed doorvragen naar de vraag, snel kunnen schakelen en overzicht houden. En om dit te kunnen doen leer je snel de producten en procedures kennen en bent hier scherp op. Jij bent van uitzoeken, van puzzelen, van weten hoe het zit én van regie houden van je klantverzoeken.

Jouw functie

Als Medewerker Klantenteam zorg je ervoor dat de dienstverlening naar burgers en bedrijven in Rotterdam vanuit het werkveld Contractbeheer & Erfpacht optimaal en naar tevredenheid verloopt. Het team Klanten verzorgt de taakgerichte klantactiviteiten.

Jouw taken zijn onder anderen het registreren, verwerken en toetsen van de afspraken uit de contracten, aan de hand van ingediende toestemmings- en wijzigingsverzoeken van klanten.

De werkzaamheden binnen het team Klanten hangen direct samen met werkzaamheden van de andere teams binnen de afdeling.

Je bent daarbij verantwoordelijk voor de uitvoering en de kwaliteit van op te leveren producten. Tevens pas jij jou kennis toe op het juridische en contractueel vlak.

Jouw profiel

Jij wordt enthousiast van het faciliteren en helpen van burgers en tegelijkertijd het behartigen van de gemeentelijke belangen en toetsten op privaatrechtelijke en publiekrechtelijke kaders. Je kunt secuur werken en snel schakelen tussen deze verschillende bronnen om de relevante informatie te achterhalen door correct en accuraat te verwerken. Op deze wijze behaal je de gewenste resultaten.
Je bent flexibel en kan je dus snel aanpassen als inzet voor andere werkzaamheden tijdelijk nodig is. Door jouw gedreven inzet, zorg je ervoor dat de klus succesvol geklaard wordt. Tot slot ben je nauwkeurig, snel, flexibel en resultaatgericht: je kunt snel informatie tot je nemen en correct verwerken in geautomatiseerde systemen. De werking van nieuwe ICT-systemen maak jij jezelf snel eigen. Tevens blink je uit in je communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift.

24-36 uur per week

De Eisen

  • Je hebt minimaal een opleiding op hbo-niveau afgerond.
  • Je hebt minimaal 6 maanden ervaring met privaatrecht, opgedaan in de afgelopen 2 jaar.
  • Je hebt ervaring met het lezen van aktes.
  • Je hebt ervaring met het professioneel te woord staan van klanten en burgers, zowel telefonisch als per mail.
  • Je bent in staat goederenrechtelijke structuren te herkennen. Dit blijkt uit een referentieproject of werkzaamheid in het cv.

De Wensen

  • Je hebt een opleiding afgerond in de richting van bouwkunde, juridisch, vastgoed of makelaardij.
  • Je hebt ervaring opgedaan binnen een gemeente met meer dan 165.000 inwoners.
  • Je hebt ervaring met het lezen van splitsingsaktes.
  • Je hebt kennis van erfpacht, vastgoed en transformaties.
  • Je bent bekend met het kadaster. Dit blijkt uit een referentieproject in het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
13 oktober 2025 om 05:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox