BLNP

Medewerker frontoffice (burgerzaken) - gemeente bunschoten

BLNP

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Als Medewerker Front-office ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze burgers en speel je een cruciale rol in het leveren van kwalitatieve dienstverlening.

Je takenpakket is veelzijdig en omvat onder andere:

  • Het verwelkomen, informeren en begeleiden van burgers bij diverse aanvragen, zoals paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten en uittreksels uit de gemeentelijke basisadministratie;
  • Het zorgdragen voor een correcte registratie en verwerking van persoonsgegevens, waarbij je nauwlettend de geldende wet- en regelgeving volgt;
  • Het verstrekken van informatie en advies aan burgers over wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.


Waar kom je te werken?
Je maakt deel uit van het team Dienstverlening en Communicatie. Het doel van dit team is het verder optimaliseren van de interne en externe dienstverlening om de service naar de inwoners en collega’s te vergroten.

Wat vragen we?
De medewerker klant contact centrum  die wij zoeken is gastvrij en in staat om zich in te leven in onze bezoekers. Je bent van nature stressbestendig en gaat flexibel om met de verschillende vragen die op je afkomen.

Wie zijn wij?
De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land. Een gemeente met ambitie en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn en blijven.

In onze organisatie krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid, zijn er korte lijnen met collega’s en is er een grote mate van vertrouwen in elkaar. Daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.

Let op: Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich helaas NIET voor het inzetten van een ZZP-er. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. 

De Eisen

  • De medewerker klant contact centrum die wij zoeken is gastvrij en in staat om zich in te leven in onze bezoekers.
  • Je bent van nature stressbestendig en gaat flexibel om met de verschillende vragen die op je afkomen.
  • Je bent beschikbaar op de woensdagavond en op de vrijdag, verder ben je flexibel en gaan de overige werkdagen in goed overleg.
  • Let op: Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich helaas NIET voor het inzetten van een ZZP-er.

De Wensen

  • Heb je kennis van geautomatiseerde zaaksystemen en postverwerkingssystemen (of ben je in staat om dit snel eigen te maken).
  • Bijvoorkeur enige ervaring bij Gemeente of KCC.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
28 mei 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox