Werkorganisatie Druten Wijchen

Medewerker financiële administratie

Werkorganisatie Druten Wijchen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Werkorganisatie Druten Wijchen werkt voor twee gemeenten, met ieder hun eigen bestuur, gemeenteraden en ambities. Om dit in goede banen te leiden werken we met zelforganiserende teams met veel eigen verantwoordelijkheid. In onze organisatie telt iedereen mee, ongeacht achtergrond, leeftijd, opleiding en werkervaring. De cultuur is open, informeel en positief. 

Opdracht 
Als medewerker financiële administratie bij de WDW, en de aangesloten gemeenten Druten en Wijchen, speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de financiële administratie van de werkorganisatie en gemeenten. Je werkt nauw samen met je directe collega's en bent verantwoordelijk voor de verschillende taken die primair betrekking hebben op debiteurenbeheer.

  • Je zorgt ervoor dat onze uitgaande facturen correct en tijdig de deur uitgaan;
  • Op verzoek voer je boekingen uit in het financieel systeem en leg je binnengekomen vorderingen vast;
  • Je volgt openstaande facturen op en zorgt ervoor dat onze debiteuren tijdig betalen. Als een betaling te laat is, neem je contact op met de klant en beslis je of je tot invordering overgaat of nog enig respijt biedt;
  • Je maakt een overzicht van de posten waarvoor je het invorderingsproces met de deurwaarder gaat opstarten;
  • Je stelt overzichten op en houdt ze up-to-date. Zo zorg je ervoor dat het management altijd inzicht heeft in de financiële situatie;
  • Je beheert de gedeelde mailbox en beantwoordt binnenkomende vragen. Klanttevredenheid staat hierbij voorop. Je zorgt ervoor dat je vragen van onze klanten snel en gericht beantwoordt;
  • Je signaleert knelpunten en hebt oog voor het optimaliseren van processen;
  • Je beheert het periodieke betalingssysteem;
  • Je ondersteunt het team bij voorkomende financieel administratieve taken zoals bankbetalingen en -boekingen en het verwerken van inkoopfacturen.

Het betreft een tijdelijke opdracht ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. Na de eerste periode (t/m 4 januari 2026) blijf je voor minimaal 6 uur en maximaal 8 uur per week werkzaam ter ondersteuning van het team (t/m 3 april 2026).

Competenties

  • Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling
  • Nauwkeurig
  • Oog voor detail
  • Klantgericht
  • Zelfstandig
  • Behulpzaam

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming

 

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van debiteurenbeheer;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau.

De Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in een financieel-administratieve richting;
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van debiteurenbeheer;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
12 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox