Gemeente Aa en Hunze

Administratief ondersteuner

Gemeente Aa en Hunze

De opdracht­omschrijving

Ben jij een echte organisator die graag het overzicht bewaart en het team ondersteunt?
Voor ons team Samenleving zoeken wij een Administratief Ondersteuner die zorgt dat alles soepel verloopt – van het plannen van afspraken tot het ondersteunen van belangrijke projecten.

Wat ga je doen?

Als administratief ondersteuner ben jij de spil in ons team. Je werkzaamheden zijn divers en afwisselend:

  •  Plannen en organiseren van afspraken, vergaderingen en teammomenten
  •  Beheren van agenda’s en notuleren bij overleggen
  •  Afhandelen van subsidieaanvragen (administratieve verwerking, controleren op volledigheid)
  •  Opstellen en bijhouden van documenten en rapportages

Wat breng je mee?

We zijn op zoek naar de volgende eigenschappen:

  • Planner: Jij houdt overzicht en zorgt dat alles op tijd gebeurt
  • Organisatorisch sterk: Je kunt meerdere taken tegelijk managen
  • Teamspeler: Samenwerken zit in jouw DNA
  • Vooruitkijkend en proactief: Je ziet wat nodig is en handelt voordat het een probleem wordt

Wie zijn wij

Als organisatie ontwikkelen we ons steeds meer naar een organisatie waarin inwoners en medewerkers centraal staan. Een organisatie waarin we meer denken en werken in opgaven. Het liefst werken we samen met onze inwoners aan verschillende vraagstukken. We staan daarbij open voor initiatieven, luisteren en bewegen mee, verbinden en ondersteunen.

De Eisen

  • Kandidaat is 7 januari in de middag beschikbaar voor gesprekken
  • Als leverancier/zzp'er zorg je ervoor dat de VOG uiterlijk binnen 28 dagen na aanvang opdracht aan het opdrachtdossier op de inhuurdesk is toegevoegd.
  • Kandidaat is in loondienst aangeboden.
  • Minimaal 2 jaar ervaring als administratief ondersteuner
  • Kandidaat is bereid om 2/3 dagen op locatie te werken

De Wensen

  • Gemeentelijke ervaring
  • Administratieve en/ of secretariële opleiding
  • Kandidaat heeft ervaring met het zaaksysteem (Rx Enterpice)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
05 januari 2026 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox