Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ)

Kwaliteitsmanager

Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ)

De opdracht­omschrijving

Graag bij het aanbieden het e-mailadres en telefoonnummer van de kandidaat vermelden in het CV!

 De Kwaliteitsmanager heeft een belangrijke rol in het leveren van de juiste continu kwaliteit van de dienstverlening door het CIZ en heeft op dit vlak indirecte invloed op de externe partners en cliënten.

Kwaliteitsmanagementsysteem opzetten, implementeren en borgen
- Kwaliteitsprocessen aansluiten op de strategische doelstellingen van de organisatie en de mogelijke nieuwe interne of externe ontwikkelingen.
- Bevorderen kwaliteitsbewustzijn en klantgerichtheid bij betrokken medewerkers
- Monitort de algehele kwaliteit binnen de organisatie door het bewaken van het kwaliteitsmanagementsysteem, kwaliteitsnormen en procedures.
- Stelt maand- en kwartaalrapportages op ten behoeve van interne en externe verantwoording.

Gewenste kennis en vaardigheden
    -    Je bezit een hoge mate van expertise in kwaliteitsverbetering. Je werkt actief samen met verschillende afdelingen om de processen doorlopend te meten, analyseren en verbeteren.
-    Je adviseert het bestuur over kwaliteitsverbetering in overeenstemming met de doelen.
-    Je start en leidt de ontwikkeling van kwaliteitsdoelen. Hiervoor gebruik de data-analyse en volg je de gegevens van de verschillende regelingen.
-    Je levert een samenvatting van prestatiegegevens, identificeert kansen voor verbetering en presenteert bevinden op regelmatig basis aan de organisatie en aan onze opdrachtgever VWS
-    Wendbaar en in staat aanpak aan te passen aan de omstandigheden
-    Stakeholdermanagers; je bent in staat om zowel strategisch als operationeel verbinding te maken en te acteren.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je bezit een hoge mate van expertise in kwaliteitsverbetering. Je werkt actief samen met verschillende afdelingen om de processen doorlopend te meten, analyseren en verbeteren.
  • Je adviseert het bestuur over kwaliteitsverbetering in overeenstemming met de doelen.
  • Je levert een samenvatting van prestatiegegevens, identificeert kansen voor verbetering en presenteert bevinden op regelmatig basis aan de organisatie en aan onze opdrachtgever VWS
  • Wendbaar en in staat aanpak aan te passen aan de omstandigheden
  • Stakeholdermanagers; je bent in staat om zowel strategisch als operationeel verbinding te maken en te acteren.
  • Je start en leidt de ontwikkeling van kwaliteitsdoelen. Hiervoor gebruik de data-analyse en volg je de gegevens van de verschillende regelingen.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox