Gemeente Oldebroek

Bestuurssecretaresse

Gemeente Oldebroek

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek:

De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
Wij kunnen niet om je heen! Jij zorgt ervoor dat de dagen van de bestuurders op rolletjes lopen. Je komt te werken in een enthousiast team die samen de schouders eronder zet, houdt van een uitdaging, elkaar voort helpt maar waar ook plaats is voor een geintje.

Het is haast teveel om op te noemen wat je gaat doen maar hieronder een globaal overzicht van de werkzaamheden:

  • Beheren van (complexe) agenda’s van collegeleden, afspraken inplannen etc.
  • Zorgen dat vergaderingen van collegeleden tot in de puntjes georganiseerd en voorbereid zijn
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor collegeleden
  • Beheren van alle inkomende en uitgaande communicatie voor collegeleden
  • Opstellen van documenten, beheren van dossiers en archiveren van belangrijke bestanden
  • Assisteren bij diverse projecten en beleidsinitiatieven van het college
  • Coördineren van de planning en uitvoering bij evenementen voor het college

Competenties
Dienstverlenend, kwaliteitsgericht en punctueel.

 

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van (directie)secretaresse / management assistent;
  • Beschikbaar op werkdagen dinsdag, donderdag en vrijdag;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Management Assistent en/of Bestuurssecretaresse bij een gemeente;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met de systemen: Microsoft Office, Djuma, iBabs en Microsoft Teams;
  • Aantoonbare werkervaring met het samenwerken met directie/secretaris;
  • Aantoonbare werkervaring met het voorbereiden van vergaderingen.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Management Assistent en/of Bestuurssecretaresse bij een gemeente;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
04 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox