- 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
- Je hebt aantoonbaar ervaring met het organiseren en regelen van bijeenkomsten (fysiek en digitaal);
- Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente (sinds 2018) ervaring als (project)secretaresse/procesondersteuner of een vergelijkbare functie waarin je hebt gewerkt met geautomatiseerde systemen en kantoorautomatisering (Windows en MS Office, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint);
- Je hebt aantoonbaar een afgeronde MBO- opleiding en door kennis en ervaring functioneer je op HBO- niveau;
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-02-2022 tot en met 31-12-2022 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.