- De kandidaat is inzetbaar vanaf 20 oktober 2025 tot en met 20 april 2026 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan niet worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 oktober 2025 in de middag, we willen je vragen hier rekening mee te houden.
- U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
- Aantoonbare ervaring met projectleiding in het veiligheidsdomein (bij voorkeur binnen overheid/gemeente)
- Minimaal 3 jaar gemeentelijke werkervaring op het gebied van Arbeidsomstandigheden, Preventie en Veiligheid
- Kennis van relevante wet- en regelgeving (Veilige Publieke Dienstverlening, Cao-afspraken, Arbocatalogus Gemeenten agressie & geweld)
- Ervaring met risico-inventarisatie en beleidsontwikkeling
- Beschikt over een goed netwerk binnen het veiligheidsdomein
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.