- aantoonbare ervaring heeft met LLO-marketing, of het vermarkten van kortlopende hbo-programma’s, trainingen of andere onderwijsoplossingen
- weet hoe je met push-marketing het juiste publiek bereikt, ook binnen een complexe of gefragmenteerde omgeving
- beschikt over hbo- of wo-werk- en denkniveau
- ruime ervaring heeft met marketingstrategie én uitvoering in een politiek-bestuurlijke of grote organisatie
- scherp is op kansen in de markt en deze weet te vertalen naar krachtige campagnes
- overtuigend communiceert en makkelijk schakelt met interne en externe stakeholders
- goed zelfstandig werkt, maar ook graag samen optrekt met collega’s van de Saxion Parttime School en Marketing & Communicatie
- energie krijgt van het bouwen aan positionering, zichtbaarheid en concrete groei van onderwijsproducten
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.