Mijn gegevens

Reageer direct

De opdracht sluit
08 juli 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

Ja, ik voldoe aan de eisen
  • Planning De voorgenomen planning is weergegeven in het tabblad Planning. U dient zich te conformeren aan de planning zoals daar weergegeven. Voor zover niet in strijd met de vigerende termijnen is het UMC Utrecht eenzijdig gerechtigd om bovenstaande planning te wijzigen. U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.
  • Opdracht: Hoofdvraag: Hoe is de routing van goederen- en personenstromen in en om het UMC Utrecht (aankomst op het Utrecht Science Park), en hoe veranderen deze stromen als gevolg van (mogelijke) wijzigingen in de gebouwstructuur en bereikbaarheid (zoals parkeeroplossingen, entreeverplaatsingen, etc.)? Subvragen: Welke stromen zijn er (gesplitst naar type: medewerkers, patiënten, bezoekers, studenten, goederen) en welke volumes zijn hiermee gemoeid (per uur, dagdeel, dag, nacht, piekmoment)? Welke bestaande en toekomstige toegangs- en ontsluitingspunten zijn in gebruik en wat betekent dit voor bereikbaarheid en toegankelijkheid (bijv. fietsenstallingen, parkeergarages, entrees)? Hoe verplaatsen mensen en goederen zich binnen het gebouw (routing, wachtruimten, liften, interne kruisingen)? Hoe verhouden de ‘natuurlijke’ looproutes zich tot gewenste routing en in hoeverre zijn deze beïnvloedbaar? Welke bottle necks zien we uit deze analyses en wat zijn oplossingsrichtingen om stromen te optimaliseren? Wat is de impact van die scenario’s op ontwerpkeuzes? U heeft de opdrachtomschrijving gelezen.
  • Scope De scope betreft: Gebouwen: Hoofdgebouw UMC Utrecht, WKZ (Wilhelmina Kinderziekenhuis), poliklinieken en logistieke docks. Buitenruimte en toegang: Parkeergarages, fietsenstallingen, entrees, pleinen en omliggende infrastructuur (het Utrecht Science Park)  Logistieke stromen: Personen: medewerkers, patiënten, bezoekers, studenten. Goederen: o.a. logistiek inclusief afval, steriele middelen, voeding, pakketbezorging, interne bevoorrading.  Complexiteit: Inzicht geven in aard en omvang van goederenstromen afzonderlijk van personenstromen. Tijdsdimensie: Analyse per dagtype (werkdag/weekend), tijdsvenster (ochtend/middag/avond) en piekmomenten. U heeft bovenstaande gelezen.
  • Deliverables De opdracht omvat minimaal de volgende opleveringen: 1.    Inventarisatie: -Kwantitatieve en kwalitatieve analyse van alle logistieke stromen in en om het UMC Utrecht. -Inclusief ontsluiting van het terrein: hoe komen personen en goederen binnen vanaf het buitengebied en vice versa? 2.    Impactanalyse: -Effecten van (mogelijke) gebouwveranderingen zoals entreeverplaatsing, herinrichting docks, routingwijzigingen. -Inzicht in de mogelijke bottle necks met waar mogelijk oplossingscenario’s.  3.    Presentatie en terugkoppeling: -Resultaten presenteren aan het projectteam en andere relevante stakeholders. 4.    Adviesrapportage: -Duidelijke samenvatting van conclusies, uitgangspunten, aanbevelingen en besluitvormingsondersteuning. Optioneel – Simulatiemodel: -Indien beschikbaar en passend bij de aanpak: een model waarmee effecten van ontwerpkeuzes gesimuleerd kunnen worden. -Indien opgenomen in het voorstel: graag aangeven welke software en methodiek wordt toegepast.
Mijn profiel sluit aan op de wensen