Mijn gegevens

Reageer direct

De opdracht sluit
04 september 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

Ja, ik voldoe aan de eisen
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 september 2025 tot en met 31 december voor 48 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op 8 september. Wij vragen je daar rekening mee te houden.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente en aantoonbare ervaring met het begeleiden van inkoop- en (europese) aanbestedingstrajecten binnen een gemeentelijke (of vergelijkbare) context.
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van de Aanbestedingswet 2012 en Europese aanbestedingsregels. Dit blijkt uit de cv.
  • De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau aangevuld met vakgerichte cursussen/opleidingen.
  • De kandidaat is in het bezit van Nevi 1.
  • De kandidaat heeft kennis van en ervaring met Tenderned inclusief de volledige digitale afhandeling van aanbestedingen via Tenderned.
  • De kandidaat heeft kennis en ervaring met spendanalyses.
Mijn profiel sluit aan op de wensen