- Minimaal 3 jaar ervaring met toezicht binnen het sociaal domein bij de overheid (P-wet, BRP)
- Werkervaring in een gemeentelijke context en vergelijkbare (overheids)organisatie en projectaansturing
- Kennis en ervaring met voeren van gesprekken op bestuurlijk en ambtelijk niveau. Beschrijving vanuit de werkervaring en/of motivatiebrief. Nader te verifiëren tijdens gesprek.
- Minimaal HBO werk- en denkniveau
- Door de inschrijver is één CV en één motivatiebrief van de aangeboden kandidaat aangeleverd. Deze twee documenten zijn opgeslagen in de map ‘Extra documenten’.
- De kandidaat is op de in de profieltekst genoemde datum en tijdstip beschikbaar voor een matchgesprek. 17 oktober 2024, van 9 tot 11 uur (digitaal)
- De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor de functie gedurende de periode en het aantal uur zoals beschreven in de offerteaanvraag.
- Werkervaring met ketenpartners van de Landelijke Stuurgroep Interventieteams Ervaring door samenwerking met ketenpartners (UWV, SVB, Belastingdienst, Dienst Toeslagen, IND en Nederlandse arbeidsinspectie (NLA)) is bijvoorbeeld projecten. Dit moet blijken uit CV en/of motivatie.
- Minimaal 5 jaar werkervaring binnen een afdeling burgerzaken.
- Minimaal 5 jaar werkzaamheden verricht rondom de BRP wetgeving
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.