- Uw kandidaat is bereidt om minimaal 75% van de uren op een van de locaties van gemeente Breda aanwezig te zijn.
- Uw kandidaat heeft ervaring met complexe casuïstiek zoals niet meewerken aan re-integratie, situaties waarbij functioneren en ziekte door elkaar heen lopen. Dit blijkt uit het cv.
- Uw kandidaat heeft een aantoonbare registratie in het beroepsregister casemanagement bij RNVC of CS. Dit moet blijken uit het cv.
- Uw kandidaat beschikt over actuele kennis van wet- en regelgeving rondom arbeidsverzuim, arbeidsongeschiktheid en re-integratie. ( Wet Verbetering Poortwachter en WIA-trajecten). Dit moet blijken uit het cv.
- Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbaar werkervaring als casemanager verzuim. Ervaring is opgedaan binnen een grote organisatie waarbij de kandidaat zowel met medewerkers, leidinggevenden, HR en bedrijfsartsen te maken heeft gehad. Dit moet blijken uit het cv.
- Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.Dit moet blijken uit het cv.
- Uw kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde vervolgopleiding casemanagement verzuim (RCCM/ CROV). Dit moet blijken uit het cv.
Mijn gegevens
Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.