Gemeente Nijmegen

Strategisch Adviseur Grondzaken

Gemeente Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2022 tot en met 28-02-2023 voor minimaal 24 uur per week waarbij de voorkeur uitgaat naar een beschikbaarheid van 36 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde relevante hbo- opleiding, met academisch werk- en denkniveau;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar recente (sinds 2014) kennis en ervaring in een soortgelijke rol bij de (gemeentelijke) overheid met grondzaken en strategische beleidsprocessen;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring als adviseur/project-/procesmanager bij grootschalige samenwerkingsverbanden waarbij de gemeente een van de deelnemers is;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kennis van de regio Nijmegen;
  • Je bent bouwkundig goed onderlegd en op de hoogte van relevante ruimtelijke regels;
  • Je hebt ervaring met het opstellen van complexe contracten en bij grootschalige en complexe grondtransacties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten