- Kandidaat is beschikbaar op 17 december voor evt. intakegesprek
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 5 jaar ervaring als senior project-procesadviseur of officemanager met uitvoerende taken
- Minimaal 5 jaar ervaring met stakeholdersmanagement/relatiebeheer/klantcontacten
- Kennis van de informatiekundige projecten van gemeenten op de domeinen Werk, Inkomen en Inburgering zoals in beschrijving benoemd (toelichten in motivering)
- Kennis van de betrokken stakeholders voor gegevensuitwisseling gemeenten binnen de genoemde projecten in de domeinen Werk & Inkomen, Inburgering en hun rollen (toelichten in motivering)
- De kandidaat is op dinsdag 17 december 2024 11:00-15:00 voor een matchgesprek.
- De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor de functie gedurende de periode 15 december 2024 tot en met 15 december 2027 en 36 uren zoals beschreven in de offerteaanvraag.
- Door de inschrijver is één CV en één motivatiebrief van de aangeboden kandidaat aangeleverd. Deze twee documenten zijn opgeslagen in de map ‘Extra documenten’.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.