Gemeente Arnhem
max €115 per uur
Gelderland
24 uur per week
14 oktober 2024
14 oktober 2025
Kun jij, als Senior verwerver, vastgoed voor de gemeente Arnhem verwerven?
Wij hebben de ambitie om uiterlijk in 2040 16.000 woningen te bouwen. Daarvoor hebben we ruimte nodig binnen de bestaande stadsgrenzen. Als Senior verwerver ben jij degene die voor ons de deal sluit inclusief de voorbereidende onderhandelingen en het aankoopdossier. Jouw doel? Geen kans onbenut laten en bijdragen aan toekomstbestendige stedelijke ontwikkeling. Word jij onze nieuwe aanwinst? Lees snel verder en ontdek deze uitdagende rol!
Wat ga je doen?
Als Senior verwerver ben je werkzaam voor projecten zodat het te her-ontwikkelen vastgoed tijdig in eigendom van de gemeente is. Jouw rol is tweeledig: je adviseert projectmanagers en anderen bij strategische aan- en verkopen van gronden en vastgoed. Daarnaast handel je actief als de markt daarom vraagt.
Je werkt daarbij nauw samen met externe adviseurs (taxateurs), het management en de medewerkers van de afdeling. Je adviseert de ontwikkel- en projectmanagers. Daarbij overweeg je alle opties passend binnen de nota grondbeleid 2023, van minnelijke verwerving tot onteigening, binnen de kaders van project- en beleidsdoelstellingen om de verstedelijkingsopgave te realiseren.
Wie zijn wij?
De afdeling Grondbedrijf bestaat uit ongeveer 20 medewerkers en valt binnen het cluster Gebiedsrelatie & Vastgoed. De afdeling houdt zich specifiek bezig met het kopen, transformeren en verkopen van grond en vastgoed. Daarnaast beheren wij de erfpachtportefeuille van de gemeente Arnhem. Binnen onze gebieds- en gebouwprojecten en programma’s adviseren we vanuit een financieel en juridisch perspectief, van het eerste initiatief naar planontwikkeling en realisatie. Wij geven actief invulling aan het verwerven van grond en vastgoed, en verzorgen de administratie
Verantwoordelijkheden
Actief contact zoeken en onderhouden met de eigenaren van vastgoed binnen de aan jou toevertrouwde projecten, op basis van een door jou te ontwikkelen wervingsstrategie.
Kansen en risico’s binnen de vastgoedmarkt signaleren voor de gemeente Arnhem. Onderhandelen, contracten opstellen en de administratieve en notariële afhandeling verzorgen.
Strategische aankopen van vastgoed (voor een specifieke doelgroep) begeleiden en zorgen dat deze in onze beheerportefeuille terechtkomen.
Bijdragen aan stedelijke herontwikkeling, duurzame projecten en de ontwikkeling van het team met jouw expertise.
Regelmatig afstemmen met de verantwoordelijke project- en procesmanagers.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 14 oktober 2024 tot en met 14 oktober 2025 voor 24 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 4 oktober 2024 tussen 9.00 uur en 12.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox