Gemeente Nijmegen

Senior Projectleider/ Strategisch Adviseur Ontwikkeling Zwembad Winkelsteeg

Gemeente Nijmegen

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdracht omschrijving

De afdeling Vastgoed Sport Accommodaties (VSA) is ontwikkelaar inzake de realisatie van een nieuw sportcentrum in de Winkelsteeg, ter vervanging van de zwembaden Nijmegen-West en Nijmegen Dukenburg en de Jan Massinkhal. In de voorbereidingsfase naar de realisatie heeft de afdeling VSA behoefte aan ondersteuning in de vaststelling projectomvang de aanbestedingsprocedure (inhoud) en de advisering/begeleiding van de ontwerpfase

De projectleider is de belangenbehartiger van de gemeente in het project, organiseert het interne en externe proces met alle stakeholders.

Alle aspecten extern ten aanzien van de projectontwikkeling vallen binnen dit project tot en met het uitvoeringsgereed ontwerp (UO) van de ontwerpende partijen. De interne communicatie, acties en afstemming zal door de interne projectleider van de gemeente uitgevoerd worden. Het feitelijke inkoopproces (ontwerpende en uitvoerende partijen) zal door de afdeling inkoop gecoördineerd worden.

DE HUIDIGE INGEHUURDE OPDRACHTNEMER ZAL OOK EEN OFFERTE UITBRENGEN VOOR DEZE OPDRACHT.


Verantwoordelijkheden

  • het voeren van participatie overleg met gebruikers, exploitanten en omwonenden;
  • intern overleg (Gemeente Nijmegen) inzake gebiedsontwikkeling (stedenbouwkundige en architectonische randvoorwaarden) en technische randvoorwaarden (kwaliteitseisen, onderhoud);
  • vertalen van de output van de participatie en intern overleg in een Programma van Eisen;
  • marktanalyse inzake projectaanpak en de uitvoeringswijze (traditioneel (UAV) of Design & Build (UAV-GC);
  • begeleiding Europese aanbesteding ontwerpende en uitvoerende partijen (procesopzet, samenstellen en coördineren selectie- en gunningscommissie(s))
  • productie benodigde input ten behoeve van de Europese aanbesteding (UAV of UAV-GC) van de ontwerpende en uitvoerende partijen (selectie- en gunningsleidraad, overeenkomsten, vraagspecificatie, annexen);
  • financiële bewaking (tussentijdse begrotingen, budgetbewaking);
  • opstellen (toekomstig) gebruiksrooster(toekomstige) exploitatie voorgesteld;
  • contractmanagement ontwerpende partij, waarbij verificatie van de vraagspecificatie in elke fase wordt uitgevoerd. Betreft SO, VO, DO en UO fase (toetsings- en acceptatieplannen).

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2023 tot en met 29-02-2025 voor gemiddeld 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op wo- niveau;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente (sinds 2019) werkervaring in een soortgelijke rol op het gebied van gemeentelijk vastgoed/ sport;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente (sinds 2019) werkervaring in een soortgelijke rol in het proces van contractvoorbereiding, aanbesteding en realisatie;
  • Aantoonbaar ervaring met financiĆ«le bewaking van projecten;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Ervaring met aansturing van externe partners;
  • Aantoonbaar kennis van en ervaring met complexe bestuurlijk politieke processen;
  • Ervaring met de bouw van zwembaden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox