gemeente Leeuwarden
geen max tarief
Utrecht
32 uur per week
01 oktober 2022
31 maart 2023
Senior Medewerker Service en Informatie
32 – 36 uur voor de duur van 6 maanden
Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende opdracht, waarin klanten echt centraal staan. En wil je werken in het hart van de grootste gemeente van Friesland? Dan is dit misschien wel jouw ideale nieuwe baan!
Wat ga je doen?
Je bent samen met drie collega-senioren verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het team Service en Informatie. Waarbij jouw opdracht bestaat uit het invullen van een aantal dagdelen dagsturing en daarnaast het uitwerken en implementeren van verbeteringen hiervan. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, zorgt voor een goede aansluiting van aanbod en bezetting en begeleidt medewerkers in hun dagelijkse werk. Je stuurt hierbij op een efficiënte, vriendelijke en deskundige afhandeling van vragen via allerlei kanalen. Daarnaast doe je voorstellen voor het verbeteren de kwaliteit van het work flow management proces en de dagsturing. Je rapporteert aan het management over bereikbaarheid kwaliteit en de voortgang. Dit doe je in goede verbinding met collega-senioren en ons bedrijfsbureau.
Daarnaast behoren een aantal projecten die bijdragen aan een goede dagsturing tot je taken, zoals het door ontwikkelen van het capaciteitsmodel en het klant contact systeem voor S&I.
Wie ben jij?
Je bent iemand die plezier heeft in het contact met inwoners en collega’s en dienstverlening heeft je passie. Je kunt goed verbinding maken, bent oplossingsgericht en schakelt snel tussen aansturen en ruimte geven. Je houdt van afwisseling en dat is te merken aan je energieke houding. Je staat voor je beslissingen en anderen kunnen op je bouwen.
Je hebt een hbo werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met klant contact centre werkzaamheden en het begeleiden en sturen en coachen van medewerkers. Daarnaast heb je ervaring met de uitvoeren van verbetertrajecten. Verder heb je een visie op het werkveld en op de toekomst van het vak. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waar je veel contact hebt ook buiten je directe team.
Vaardigheden die je meebrengt:
- Resultaatgerichtheid
- Mensgerichte benadering
- Analytisch
- Aanspreken gaat je makkelijk af
- Ervaring met verbetertrajecten
- Natuurlijke neiging tot samenwerken met andere teams
- Interesse in gemeentelijke dienstverlening in het algemeen, en klant contact in het bijzonder
Waar ga je werken?
In een dynamische omgeving maakt Publieke Dienstverlening continu afwegingen tussen individuele en collectieve belangen. We streven ernaar dat contacten met inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers en partners soepel verlopen. We doen wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving. Daar doen we het voor: dat iedereen mee kan doen. De bejegening door onze medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn.
Het team
Je wordt onderdeel van team Service en Informatie van Publieke Dienstverlening. S&I verzorgt op alle kanalen, met name telefoon, maar ook balie, web/app, social media, het eerste contact met de gemeente. Veel vragen handelen we zelf af en we leiden door wanneer nodig. Je bent dus echt de centrale spil binnen de gemeente. Het team bestaat uit ongeveer 35 enthousiaste collega’s, die deze kanalen afwisselend bemannen.
De opgave bij S&I is om samen weer de basis te leggen voor een gezonde teamdynamiek en daarop voort te bouwen. Jouw rol daarin is om met je drie directe collega’s medewerkers te helpen hun beste werk te leveren, een veilige werkomgeving te creëren en de kwaliteit van het werk te verbeteren. Daarvoor heb je alle afdelingen binnen de gemeente nodig, met wie je goede contacten onderhoudt. Met jouw hulp gaat het team weer bruisen.
Wat bieden wij
Wij bieden een afwisselende opdracht voor 6 maanden in een enthousiast team van collega’s. Je hebt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Bij de gemeente Leeuwarden stellen wij ideeën en initiatieven op prijs en krijg je ruimte en vertrouwen om deze vorm te geven. De afdeling is in ontwikkeling en dat zou er toe kunnen leiden dat we deze opdracht omzetten in een functie.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox