- Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
- Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
- Kandidaat heeft ervaring met informatiebeveiliging, audits en/of ISMS. Beschrijf deze ervaring.
- Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.
- Kandidaat heeft kennis van de BIO2-norm en relevante wet- en regelgeving. Beschrijf deze kennis,
- Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Dit mogen geen referenties van hetzelfde bedrijf of de inhuurpartij zijn. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.