Gemeente Nijmegen

Projectleider Rechtmatigheidsonderzoeken Zorgaanbieders

Gemeente Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 18-04-2022, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 30-04-2022 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde HBO- opleiding;
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar recente (sinds 2017) werkervaring als projectleider;
  • Je bent aantoonbaar een hands-on projectleider die niet alleen het project coördineert, maar ook zelf meewerkend voorman is.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe;

De Wensen

  • Aantoonbaar ervaring met het subsidieproces, financiën, juridische zaken en beleid;
  • Aantoonbaar ervaring binnen het Sociaal Domein;
  • Aantoonbaar ervaring met administratieve controles, rechtmatigheidsonderzoeken of handhavingsprocessen.
  • Werkervaring als projectleider binnen de overheid of aan de overheid gelieerde werkorganisatie;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten