Gemeente Twenterand

Projectleider achterstanden archief

Gemeente Twenterand

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat is vanaf 1 maart 2021 beschikbaar voor de duur van +- 3 jaar voor gemiddeld 16 uur per week, afhankelijk van de voortgang van het traject.
  • De kandidaat heeft kennis van en ervaring met: • analoge dossiervorming binnen een gemeentelijke organisatie • waardering en selectie van archiefbescheiden • hybride dossiervorming • analoge en digitale duurzame toegankelijkheid van archiefbescheiden • het overbrengen van blijvend te bewaren archiefbescheiden, w.o. het schrijven van een inventaris
  • Kandidaat heeft ervaring met andere soortgelijke projecten (archiefvormen, achterstanden)
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als Adviseur of Projectleider binnen het vakgebied (archiefvorming, informatievoorziening), in de afgelopen 5 jaar

De Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring met andere soortgelijke projecten (archiefvormen, achterstanden)
  • Het cv is voorzien van referenties (inclusief contactgegevens) of deze kunnen op verzoek direct aangeleverd worden.
  • Kandidaat heeft ervaring met zaaksystemen Corsa en Atos e-suite
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding in de richting inzake archiefvorming en beheer: SODI&II, LARM, IDM of vergelijkbaar
  • De gesprekken vinden plaats op 18 februari in de middag, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten