- Minimaal 5 jaar ervaring als programmamanager dienstverlening in een politiek-bestuurlijke organisatie en een uitdagend in- en extern stakeholderlandschap.
- Een relevante afgeronde academische opleiding, bij voorkeur op het gebied van (programma) management, organisatieontwikkeling of een gerelateerd vakgebied.
- Aantoonbare inhoudelijke expertise op gebied van: Het centraliseren van klantcontactkanalen, inrichting van monitoringssystemen en datagestuurd werken. b. Het inrichten van een front office, inclusief kanalen strategie en de samenwerken en inrichting van mid- en/of back office. c. Het verbeteren van de klantbeleving door beïnvloeding van cultuur, houding en gedrag en de digitalisering van de dienstverlening. d. Het ontwerpen en implementeren van verbeteringen in de klantreizen.
- Aantoonbare ervaring met matrixsturing in een ambtelijke organisatie die ten dienste staat van meerdere gemeenten, de werking van gemeentelijke organisaties en besluitvorming.
- Uitgebreide ervaring met bestuurlijke advisering en opdrachtgericht samenwerken.
- Het kunnen bewaken van planningen, maken van voortgangsrapportages, risicomanagement en resultaten, waarbij je stuurt op efficiëntie en het bereiken van maatschappelijke waarde.
- Ervaring met de inrichting van de organisatie rond communicatie, front office en dienstverlening.
- Bewezen staat van dienst in het behalen van resultaten binnen strakke deadlines en budgetten.
- Ervaring met organisatieverandering en interne communicatie.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.