Gemeente Zeist

Medior Salarisadministrateur

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • Inschrijving in NIRPA register, register salarisadministrateur
  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van AFAS
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL)
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met personeels- en salarisadministratie bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met HRM werkprocessen en loonverwerking
  • Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met Pims, LPS , YouPP

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten