Gemeente Hardenberg

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Hardenberg

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit blijkt duidelijk uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een soortgelijke functie en ervaring met werken op een uitkeringsadministratie.
  • Kandidaat beschikt over kennis van de Participatiewet. Dit blijkt duidelijk uit het CV.
  • Kanididaat beschikt over ervaring met (gemeentelijke) systemen en Suite Sociaal Domein (SSD)/ Suite4All en Centric. Dit blijkt duidelijk uit het CV.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over ervaring met het werken bij een gemeentelijke organisatie.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. - zorgvuldig, precies en resultaatgericht - proactief en onderneemt zelfstandig actie - communicatief vaardig en klantgericht

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten