Gemeente Olst-Wijhe

Medewerker Klantcontactcentrum

Gemeente Olst-Wijhe

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat is per 1 juni beschikbaar voor de gevraagd periode.
  • Kandidaat heeft op cv aantoonbare actuele kennis van het vak burgerzaken opgedaan in de afgelopen drie jaar.
  • Kandidaat is beëdigt ambtenaar van de burgerlijke stand.

De Wensen

  • Kandidaat heeft opleiding Bobz afgerond.
  • Kandidaat heeft op cv aantoonbaar ervaring met burgerzaakmodules, opgedaan in de afgelopen drie jaar.
  • Kandidaat heeft op cv aantoonbare kennis van het medewerker portaal e-suite, opgedaan in de afgelopen drie jaar.
  • Kandidaat heeft ervaring met: • Je behandelt bijvoorbeeld aanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen. • Je voert mutaties uit in de basisregistratie personen (BRP).
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Van een medewerker Klantcontactcentrum vragen wij in hoge mate een klantgerichte en flexibele instelling aangevuld met communicatieve vaardigheden. Gelet op de tijdelijkheid kan jij je snel aanpassen aan bestaande werkwijzen. Een positieve teamspeler die stevig in zijn schoenen staat. Je weet de vertaalslag te maken van in eerste instantie onmogelijk naar toch realiseerbaar. Zo sta je open voor vragen die misschien niet direct duidelijk zijn gesteld en kun je de vraag achter de vraag achterhalen. Je weet met verschillende mensen en hun emoties om te gaan, jouw eigen handelen hierop aan te passen en je weet jouw grenzen aan te geven. Verder verwachten wij van jou dat je in deze rol integer en nauwkeurig werkt.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten