Gemeente Zeist

Medewerker Informatiemanagement (semi-standaard processen)

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op het gebied van informatievoorziening
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Informatiemanagement bij een overheidsorganisatie
  • Aantoonbare kennis van de Archiefwet, aanpalende regelgeving en de uitvoeringspraktijk
  • Aantoonbare kennis van wettelijke kwaliteitsnormen voortkomend uit de Archiefwet en standaarden binnen het informatiebeheer
  • Aantoonbare werkervaring met het inregelen van selectie en vernietiging in applicaties
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Afgeronde opleiding op het gebied van informatiebeheer. Bijvoorbeeld SOD 1 en of 2 of HMDI
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten van digitale archivering
  • Aantoonbare werkervaring met inrichten van rechtmatig informatiebeheer in decentrale applicaties
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie
  • Beschikbaar per 7 juni 2022

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten