Gemeente Nijmegen

Manager Uitkeringsadministratie

Gemeente Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring sinds 2013 in een leidinggevende functie bij een gemeentelijke overheid met een gemeentelijke bevolkingsomvang van minimaal 100.000 inwoners.
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring sinds 2014 in het werkdomein Inkomen/Uitkeringen;
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2020 tot en met 31-12-2020 voor 32- 36 uur per week, of in overleg z.s.m. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Toon door middel van twee overtuigende beknopte voorbeelden aan dat u resultaatgericht
 kunt zijn zonder direct op de inhoud te sturen. Elk overtuigend voorbeeld scoort maximaal 15%.
  • Toon door middel van twee overtuigende beknopte voorbeelden aan dat u ontwikkelingsgericht leiding kunt geven aan medewerkers; Elk overtuigend voorbeeld scoort maximaal 15%;
  • Toon door middel van twee overtuigende beknopte voorbeelden aan dat u beschikt over kennis van en inzicht in Inkomen en Uitkeringen en de bijbehorende werkprocessen. Elk overtuigend voorbeeld scoort maximaal 20%;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten