Gemeente Oldebroek

Manager project aanbesteding en implementatie informatiesysteem Sociaal Domein

Gemeente Oldebroek

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 20 uur per week

  • Directie
  • 08 februari 2021

  • 31 december 2021

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 2 ervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar in een gemeentelijk samenwerkingsverband op het gebied van het Sociaal Domein.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 3 jaar ervaring opgedaan in afgelopen 5 jaar met als manager in het Sociaal Domein, in een gemeente.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar een afgeronde opleiding op WO-niveau.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 2 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de inrichting en borging van processen en werkwijzen binnen het Sociaal Domein, in een gemeente.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 1 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met aanbestedings- en implementatietrajecten binnen het Sociaal Domein, in een gemeente.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek: Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties: • Politieke antenne; • Netwerkvaardigheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten