- 6. Aantoonbaar recente ervaring met het inrichten van kwaliteitscontroleplannen in Kic en het uitvoeren daarvan;
- 7. Aantoonbare recente ervaring met het behandelen van bezwaarschriften;
- 8. Aantoonbare kennis van of ervaring met de applicaties/ programma’s Suite, Stipter, Corsa en Schulinck;
- 9. Je hebt aantoonbare werkervaring op het gebied van kwaliteitszorg binnen het sociaal domein bij een 100.000+ gemeente;
- 10. Voor deze opdracht is het noodzakelijk dat je 80% op kantoor werkt. Je reisafstand is maximaal 30 kilometer.
- 11. U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)
- 2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding/ of aantoonbaar hbo bachelor werk- en denk niveau;
- 3. Aantoonbare recente kennis en ervaring van relevante wet- en regelgeving;
- 4. Tenminste 5 jaar recente werkervaring in deze functie van Kwaliteitsmedewerker;
- 5. Aantoonbare ervaring met coaching en het geven van trainingen;
Mijn gegevens
Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.