Gemeente Oldebroek

Klantmanager Inkomen

Gemeente Oldebroek

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met Participatiewet.
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als Klantmanager Inkomen bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • De gesprekken vinden plaats op vrijdag 24 september tussen 09.00 - 12.00 uur, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. klantgericht; analytisch; stressbestendig; creatief in het vinden van oplossingen; goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden en een administratieve discipline; zelfstandig en in teamverband kunnen werken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten