Gemeente Alphen aan den Rijn

Interim teamleider en adviseur Vastgoed

Gemeente Alphen aan den Rijn

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een jaarplan vastgoed en een ontwikkelplan voor het team vastgoed;
  • Beschikbaarheid minimaal 32 uur per week;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van vastgoedbeleid;
  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als sparringpartner tussen gemeente en gebruikers van vastgoed (benoem dit duidelijk in het cv); (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring als Teamleider Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie; (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met het gebruik van Excel, databases en het maken van financiële rapportages; (10 pt)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen een gemeentelijke organisatie; (20 pt)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van vastgoed; (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten