Kamer van Koophandel

Inkoper

Kamer van Koophandel

  • max € 80 per uur

  • Utrecht

  • 40 uur per week

  • Inkoop
  • 01 februari 2022

  • 01 augustus 2022

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Ervaring Kandidaat heeft aantoonbaar zelfstandig meer dan 4 meervoudig onderhandse aanbestedingen uitgevoerd voor een publieke organisatie
  • Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 1,5 jaar aantoonbaar ervaring in een vergelijkbare inkoop functie
  • Kennis Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van meervoudig onderhands aanbesteden
  • Kennis Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Het interview heeft een tweeledig doel. Allereerst toetsen we de kennis en ervaring van de kandidaat. Basis hierin vormt het eerder ingediende CV in relatie tot de uitvraag. Een negatieve afwijking leidt tot bijstelling van de eerdere beoordeling die heeft geleidt tot de uitnodiging voor het interview en kan leiden tot uitsluiting van de verdere procedure. Vervolgens gaan we met de kandidaat in gesprek om te toetsen hoe de benodigde competenties terugkomen in de manier hoe hij/zij binnen de opdracht het werk zal gaan doen en wat hij/zij aan vaardigheden meebrengt om dit juist te doen. Zeer goed 20% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer goed aan in relatie tot de opdracht. Alle elementen en aspecten van de competenties zijn volledig inhoudelijk aansprekend en zeer goed beantwoord. Er worden inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die volledig aansluiten bij de opdracht van KVK. Goed 10%  – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat goed aan in relatie tot de opdracht. De meeste elementen en aspecten van de competenties zijn inhoudelijk aansprekend en goed beantwoord. Er worden inhoudelijk specifieke en relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die goed aansluiten bij de opdracht van KVK. Voldoende 3% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat voldoende aan in relatie tot de opdracht. De elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. Er worden geen inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die duidelijk aansluiten bij de opdracht van KVK. Onvoldoende 0%  – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer beperkt aan in relatie tot de opdracht. Niet alle elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. De Kandidaat geeft naar het oordeel van het beoordelingsteam te weinig of geen inhoudelijk antwoord op de gestelde vragen.
  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met ondersteunende werkzaamheden zoals spendanalyse, gegevens verzameling, contractbeheer en dossiervorming
  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met inkoopsoftware: Mercell/Negometrix, tendermodule en contractmodule
  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring als Inkoper in de publieke sector
  • Kennis Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van aanbestedingsrecht
  • Kennis Kandidaat is in het bezit van een Nevi 1 certificering of gelijkwaardig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten