Gemeente Breda

Inkoopadviseur

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 32 uur per week

  • Inkoop
  • 14 juni 2021

  • 14 december 2021

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. De kosten voor de VOG kunnen eenmalig bij de gemeente gedeclareerd worden.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft relevante werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid. Dit blijkt uit het cv.
  • Kandidaat heeft kennis van de Aanbestedingswet. Dit blijkt uit het cv.
  • Kandidaat beschikt over een afgeronde NEVI 1 opleiding (of vergelijkbaar). Dit blijkt uit het cv.

De Wensen

  • Het cv is voorzien van relevante referenties (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Kandidaat heeft bij voorkeur kennis van de wet arbeidsmarkt in balans (WAB). Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft kennis van de wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA). Dit blijkt uit het cv.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur meerdere jaren ervaring als inkoopadviseur binnen de overheid. Dit moet blijken uit het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten