Gemeente Breda

Inkomensspecialist

Gemeente Breda

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uw kandidaat heeft actuele kennis van de Participatiewet (minimaal 3 jaar) (dit blijkt uit een toelichting in het cv)
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als inkomensspecialist of in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de cv.
  • Uw kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • klant- en servicegericht • Je levert een proactieve en positieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat • Je levert een proactieve en positieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat • Je denkt en handelt doelmatig met een open mind en positieve insteek • Je bent je bewust van andere mensen en de omgeving en de eigen invloed hierop. Je laat gedrag zien dat getuigt van het onderkennen van de gevoelens en behoeften van collega’s én burgers
  • Uw kandidaat heeft ruime kennis van en ervaring in het werken met met Suite (geen GWS). Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar kennis van de Participatiewet (dit blijkt uit een toelichting in het cv)
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring als inkomensspecialist of een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten