Gemeente Amsterdam

Helpdesk medewerker

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Gespecialiseerde mede werkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de

klant zelf kunnen worden uitgevoerd.

De GGD is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie van rijkstaken en grote innovatieve kracht van de GGD moet de afdeling Automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in

transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.



Werkzaamheden

Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;

• Productvergelijking en het aanvragen van offertes met betrekking tot ICT middelen;

• Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;

• Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;

• Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting en instructie aan de gebruikers;

• Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie).

• Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware.

• Bijhouden van de CMDB.

• Rechtenbeheer AD.



Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.



De opdrachtgever(s)

Werken bij de gemeente Amsterdam betekent werken in een dynamische organisatie. Een organisatie die ICT en informatievoorziening zo doeltreffend mogelijk inzet voor de dienstverlening aan de Amsterdammers. En die de collega's ondersteunt bij hun dagelijkse werk, zodat zij altijd en overal toegang hebben tot hun digitale werkplek. Daarvoor is een duurzame, betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur nodig. De afdeling ICT beheert de gemeentelijke ICT-infrastructuur, verzorgt de inkoop van nieuwe voorzieningen en ondersteunt bij het optimaal vastleggen en ontsluiten van informatie binnen de gemeente.
 

Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.


 

De Eisen

  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - Draaideurconstructie De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam. Let op antwoordmogelijkheden: Ja, kandidaat heeft geen ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam. Nee, kandidaat heeft wel een ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam (KO)
  • Eis - Werk- en denkniveau De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een mbo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Toevoegen motivatie Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring, als helpdeskmedewerker met een omgeving waarin gewerkt wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM en Topdesk. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in een sociale zorg organisatie in de afgelopen 3 jaar. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Verificatie kennis Verificatie van de kennis van de kandidaat.
  • Eis - Verificatie Ervaring Verificatie van de ervaring van de kandidaat.
  • Eis - Beheersing competenties Beheerst de kandidaat de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd.
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - CV toevoegen U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
  • Beschikbaarheid en tarief kandidaat Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview; Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender; Het uur(tarief) dat u opgeeft is altijd exclusief btw en inclusief alle overige bijkomende kosten (bijvoorbeeld reiskosten). Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).
  • Eis - Certificaat De aangeboden kandidaat is in het bezit van ITIL4, SC-900 en MS-102 Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

De Wensen

  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring als helpdesk medewerker op een skilled helpdesk met beheer taken. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft relevante Microsoft certificeringen waaronder Microsoft AZ-104: Azure Administrator. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Toetsing van de competentie: Analytisch vermogen     Gevorderd  niveau
  • Toetsing van de competentie: Klantgerichtheid  Gevorderd  niveau
  • Toetsing van de competentie: Flexibel gedrag     Gevorderd  niveau
  • Toetsing van de competentie: Kwaliteitsgerichtheid  Gevorderd  niveau
  • Toetsing van de competentie: Mondelinge vaardigheid   Gevorderd  niveau
  • Toetsing van de competentie: Aanpassingsvermoge   Basis  niveau
  • Informatie Kandidaat Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen. De gegevens worden onder andere gebruikt voor het uitnodigen van de kandidaat voor een interview en het aanvragen van de VOG indien hij/zij de functie krijgt. Let op! Het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige informatie leidt tot vertraging. Gebruik de volledige naam van de kandidaat zoals deze in het paspoort of op de identiteitskaart staat vermeld.   Middels de tab 'Offerte' dient u de naam van de inschrijving te wijzigen, die bovenin wordt weergegeven. Wijzig deze naar: Naam organisatie + naam kandidaat, zodat duidelijk is welke kandidaat het betreft. Dit kan worden gewijzigd aan de hand van het potlood icoon. Indienen extra inschrijvingen Gemeente Amsterdam stelt u voor deze aanvraag in staat om maximaal 2 kandidaat aan te bieden. Om een extra offerte aan te maken klikt u op het tabblad 'Offerte' en vervolgens rechtsonder op 'Extra offerte'. Attentie: u dient iedere inschrijving apart in te dienen. Indienen doet u door middel van de button 'Indienen'. Ter controle vraagt het systeem om uw wachtwoord. Heeft u hier vragen over dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Mercell. Klik op 'Invullen' en vul aan: Naam kandidaat: Telefoonnummer kandidaat: (privé) e-mailadres van de kandidaat:
  • Toelichting Minimum en Maximumtarief Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal € 60,- en maximaal € B65,- Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Er geldt een maximum uurtarief conform het actuele bezoldigingsmaximum per uur zoals bepaald in de WNT waarbij maximaal 36 uur per week mag worden gefactureerd; EN - De contractwaarde over 12 maanden is maximaal gelijk aan de actuele WNT-norm. Indien het opgegeven tarief buiten de aangegeven range valt, wordt uw offerte terzijde gelegd (knock-out).   De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox