Het Kadaster

Functioneel Beheerder Meldingen Coördinatie DSO

Het Kadaster

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Standvastig; • Creatief; • Proactief; • Teamplayer; • Omgaan met verschillende belangen; • Een “Hoe kan ik helpen” houding. Als bijlage zijn 3 conceptovereenkomsten toegevoegd: • Bijlage 1a 'concept modelovereenkomst’; indien inschrijver zich aanbiedt als ZZP'er; • Bijlage 1b concept opdrachtovereenkomst indirecte ZZP’ers’; indien inschrijver als bemiddelaar een ZZP'er als kandidaat aanbiedt; • Bijlage 1c 'concept opdrachtovereenkomst inhuur’; indien inschrijver een eigen werknemer als kandidaat aanbiedt. Afhankelijk van de aangeboden kandidaat kiest het Kadaster de best passende overeenkomst. Indien u niet akkoord gaat met de gekozen overeenkomst c.q. inhoud van de overeenkomst zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.
  • Ervaring met agile werken, ervaring met SAFe is een pré.
  • Kennis en ervaring met VTH/Zaak-systemen en processen is een pré.
  • Kennis en ervaring met transactie verwerkende webapplicaties, digi-koppelingen, API’s of e-overheid standaarden is een pré.
  • Aantoonbaar ervaring met beheerprocessen als ITiL en BiSL.
  • Aantoonbaar ervaring met het gebruik van ticket systemen als Topdesk, Jira Servicedesk of gelijkwaardig.
  • Aantoonbaar coördinerende ervaring met samenwerken in een keten van samenwerkende organisaties, teams of (ICT-)leveranciers.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder, ketenmanager of operationeel informatiemanager.
  • Door opleiding of ervaring aangetoond HBO-werk en denkniveau.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2022 of zo spoedig mogelijk tot en met 30 juni 2022 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Geef d.m.v. concrete voorbeelden aan hoe u kennis en ervaring met transactie verwerkende webapplicaties, digi-koppelingen, API’s of e-overheid standaarden heeft opgedaan (max. 200 woorden). Beoordeling: De mate waarin de ervaring aansluit bij de wensen van het Kadaster.
  • Geef d.m.v. concrete voorbeelden aan hoe uw kennis en ervaring met VTH/Zaak-systemen en processen heeft opgedaan (max. 200 woorden). Beoordeling: De mate waarin de ervaring aansluit bij de wensen van het Kadaster.
  • Geef een recent voorbeeld waarin u ervaring hebt opgedaan met het coördinerende activiteiten in een keten van samenwerkende organisatie, teams of ICT-leveranciers. Geef aan wat volgens u de belangrijkste aandachtspunten zijn om de samenwerking te laten slagen (max. 200 woorden). Beoordeling: De mate waarin de ervaring aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten