Gemeente Zoetermeer

Financieel medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Zoetermeer

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 ovt's met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
  • Uren dienen over minimaal 3/5 dagen per week te worden verdeeld;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde economische/bedrijfskundige mbo niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel medewerker uitkeringsadministratie;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud Participatiewet;
  • Aantoonbare werkervaring met het inbrengen van vaste lasten en doorbetalingen (duidelijk weergeven in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten